Bloggintresserade

lördag 29 december 2007

Vad tänder du på ?

En sexig rumpa, sexiga ögon. Dialekter eller är du oxo en som går i gång på djursex ???


Satt innan o läste om killen som köpte en ny mobil. Tänk om dom på Telia inte hade trott honom när han kom in med en liten filmsnutt där någon har sex med en Åsna.


Han kunde åkt dit för de.


Hur sjuka är folk ?? Hur kan man tända på djursex ??


Det är ju så jävla sjukt. Att man ens kommer på en sån sak.


Att man överhuvudtaget kan ge sig på oskyldiga djur o människor som inte kan försvara sig.


Jag satt innan o kollade lite på Rspca / Djurpolisen. Vilket jobb dom gör. Dom tar verkligen hand om djuren. Tyvärr så tycker jag att straffen är för mesiga, men ändå.


Här i Sverige är det så slappt. Här finns inga lagar som skyddar djur. Skulle de hända att någon reagerar på blir det bara smäll på fingsarna o ajsing bajsing.


Jädrans tänk om man kunde slå näven i bordet o göra något !!!!!


Nä nu ska jag inte hetsa upp mig, jag ska ju försöka sova lite...


Sussa gott mina vänner.


 


Puss I Pannan


 

4 kommentarer:

  1. sovit nu? jag såg också djurpolisen även om det var repris! Jag tycker också att vi borde ha djurpoliser. Lite trött o seg nu, men jag ska hoppa i säng snart igen! Må nu så gott okram!

    SvaraRadera
  2. Håller med dig till 1000 %
    Vad sjuka människor det finns usch, va ska vi göra?? Finns det nåt man kan göra?? Önskar dig en underbar lördag Kramisar Åsa

    SvaraRadera
  3. 000000000000000000029 december 2007 kl. 12:22

    de progr,det var hemskt.Särskilt de med hundkedjan...Fruktansvärt...Hopas du somna sen och att du får en fin dag.Kram

    SvaraRadera
  4. Det är vad det är! Jag skulle gärna vilja vara djurpolis! Ett jobb med mening! Kramkram

    SvaraRadera