Bloggintresserade

fredag 21 december 2007

Har ni varit snälla ???











Goder afton

 

3 dagar kvar till Tomten kommer.

Har ni varit snälla ???

Klart att ni har de.

 

Natten har varit mycket bättre än går natten.

Värken är väl densamma, men man kan inte få allt  =)

 

I dag tvättar jag lite, ska strax ut med Lilleman, sen ska jag slå

in lite paket.

Jag har inte så många   =(

 

Lotten - kvast - ja alla, tack för att ni bryr er o är så gulliga.

Hoppas att du mår bra oxo Lotten. Det är inte lätt med den ständiga värken.

Jag kunde inte skriva i går, det gick logga in, men inte skriva. Annars hade jag gjort de.

 

Ni får ha en mysig kväll. O Trevlig Helg.

 

Puss I Pannan

 

 

♥ ♥ ♥      ♥ ♥ ♥       ♥ ♥ ♥

5 kommentarer:

  1. 000000000000000000021 december 2007 kl. 18:12

    en RIKTIGT RIKTIGT go och skön jul med många klappar och mycke skinka och alla tillbehör som det ska va på julen.En bamsestor julkram till dej min goa vän.Var rädd om dej.

    SvaraRadera
  2. vet inte? - jag är ju som jag är - en obotlig romantiker......
    Vill alla väl, det verkar även du vilja...
    Som goa-kvast önskar jag dig en riktigt god jul.....
    Kramar / sir fräs

    SvaraRadera
  3. Då vill jag bara snabbt påpeka att jag har varit JÄTTE-snäll ett helt år och menar det verkligen! =) Snälla rara tomten...?

    SvaraRadera
  4. har jag varit, i bland i alla fall *s* önskar dig en riktig fin och mysig jul,. kramar/Eva

    SvaraRadera
  5. 000000000000000000022 december 2007 kl. 14:15

    för din kommentar inne hos mej *ler*,den värmde så gott så gott."Mamsen",jo ja tackar!Bästa julklapp ja fått... En go julkram får du av mej.

    SvaraRadera