Bloggintresserade

torsdag 20 december 2007

SPRING RAKT IN I VÄGGEN !!!











 

God Morgon på er.

Jag blir så in i håvetes trött när jag inte kan sova för värken.

Jag ligger o sprattlar värre än en bläckfisk som fått stötar lite här o var.

Visst, jag somnade strax efter 21 , men jag mådde inte bra o sov till 01 sen va de kört.

 

Såna här nätter skulle jag kunna ta fart o springa rakt in i väggen så jag fick en

helt annan värk att koncentrera mig på.

Jag försöker sitta - ligga o sova. Jag vet inte hur många vändor jag har gått i lgh ?

Varit ute med Lilleman i trädgården, letat efter stjärnor - fanns inga.

Hmmm inga snygga karlar heller så det kunde ju kvitta   =)

 

Sitter här o gäspar så tårarna rinner. Sanna kommer hit efter 11 nångång o städar i dag.

Sen kommer visst Linus o Tilda. Jag måste kolla så jag får in mina recept - åka till apoteket

så jag inte står utan medicin nu till Julen. Inte bra inte bra.. Finns ju värre...

 

Kanske ska gå ut i trapphuset o åka hissen upp o ner lite så får jag tiden att gå  =)

Näää den litar jag inte på. Den stannar rätt va de är.

Kan ju sätta mig o räkna alla miljoner som jag INTE har.

Plocka i ordning i köket, nää jag vet inte om grannen är vaken än - det är så lyhört.

 

Jahaa jag vet exakt vad jag ska göra.... Uppdatera Norman - virusskyddet. Det står o blinkar.

F-n de ska uppdatera sig självt.

 

Haaaaaa jag hör vaktmästaren här ute, kanske ska smyga på honom o skrämma skiten ur han.

För 3 veckor sen sa jag till honom att mitt element INTE funkar men gubbf-n fattar inget.

Hoppas att ni har sovit gott.

Ha en bra dag.

Puss I Pannan

 

jaja nu går de inte skriva trots att jag är inloggad så är jag visst inte de...... BLAAAAAAAAAAAAAAAH.



2 kommentarer:

  1. Du har det också jobbigt o ont, ja, här sitter vi brevid varandra i landet o försöker trösta varandra. Inte lätt alla gånger. Här får du värmande julkramar från mig o jag hoppas du kan få sova inatt eller under dagen. Gå på vaktis igen, du måste ju ha värme! Sck! för vissa. Skriv igen senare under dagen hur du mår o så. Här får du en röd serviette av mig för tårarna. Kram igen!

    SvaraRadera
  2. 000000000000000000020 december 2007 kl. 22:30

    Jul och Gott Nytt År-kramar till dej,vännen..Vi ses och hörs (kanske) 2008.Ha det så bra du kan och var rädd om dej../ K

    SvaraRadera