Bloggintresserade

onsdag 19 december 2007

PAKET -> MODEM -> KANALER

 













          

 

Ja då va man 700 spänn fattigare  *suck*

Då har jag inte handlat klart maten.

Jag va så sugen på rödbetssallad, men dom hade bara den dyra

o den köper jag inte. Den som är billig är minst lika god.

Så den får jag inte glömma o köpa sen.

Träffade en gammal "kompis", vi stod o pratade lite.

Fick reda på att hennes systerson hade kört ihjäl sig på

motorcykel för ett år sen. 21 år gammal. Det är f-n inte klokt.

Tankarna går genast till Marcus, tänk om nåt skulle hända honom.

Jag vet inte vad jag skulle göra.  Fruktansvärt - hemskt.

 

När jag packade in varorna i bilen så kommer de två utlänningar mot mig.

Den ene börjar prata o svamlar nåt om att köpa bil.

Sävsjö , bil , o ett namn  ????

Ok sa jag.

- Du  prrrata dom kan vaaaa ???

- Jag inte förrrrrrstå vaaa.

- Vill du att jag ska prata med dom i telefonen åt dig ?

- Jaaaaa visa vägen vaaaaa.

Där stod jag på Icas parkering o hade blivit "uppraggad" för att ringa åt dom.

Killen som svarade slängde över luren till sin mamma, mamman o jag fattade inte

så mycket vad som hände. Hon hade precis fått reda av sonen att hon skulle ta

hand om försäljningen av sonens bil för han va tvungen att åka.

Där står hon o jag o pratar, sen viskade jag till henne, låt dom inte pruta för mycket.

Jag fick vägen, förklarade för männen, men dom ville att jag skulle åka med o visa dom.

- Nä tack de hinner jag inte.

Dom skyllde på att dom inte skulle hitta, dom inte förstå bla bla.

Fan dom förstod ju vad jag sa.

Jag förklarade vägen för dom.  Dom hade säkert inga problem att hitta.

 

Väl hemma , så plockade jag in maten sen gick jag ut med Lilleman.

Nyss packade jag upp paketet med modemet till alla kanaler.

De är bara de att de är två modem så jag fattar inget.

Varför kan de inte bara vara en kontakt in i väggen o sen är det klart...............

 

Hoppas att jag kan flirta med grannen så han kan hjälpa mig...

Jo, jag vet inte om jag sa att bilderna på tvillingarna o deras syster blev jättebra.

Dom är så söta dom små skitungarna  =)

Jag vill oxo ha bebis.

 

De va hemskt va de gnisslar från mitt tangentbord...

Undra om Sanna har haft vim eller nåt i de ???

Får väl skruva loss o kolla..

 

Puss I Pannan

 

 

 


          

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar