Bloggintresserade

söndag 16 december 2007

Mammas första kontakt med internet världen =)


Här satt jag inne hos mamma o visade hur man skulle skicka på msn. Sprang in till mig o skrev till henne..


 



Fick svar tillbaka... Undra om hon stirrar på skärmen än hahahaha


Hon är duktig lilla mamma..


 



Sakta med säkert skriver hon  =)


 



Inte illa för att vara första gången... Stolt dotter  =)


 



Förstår att det inte är lätt att förstå med mina förklaringar.


 



Men jag försökte göra de så enkelt som möjligt för henne hahaha


 



Väntade en stund på svar, men fick inget. Hmm konstigt..


 



Nä de va inte så konstigt för hon hade väl knappat på nåt som hon


INTE skulle knappa på. För här ringer telefonen, så nu körde vi där igenom.  Jisses vad jag har skrattat nu.


- Men hur stänger jag av den nu då ?


Förklarade för henne hur hon skulle göra.


- Ja kan jag inte så ringer jag.


Hahahaha....


Nu ska jag lägga mig, dra ur jacket , bomma igen dörren....


Nädå, hon drar säkert ur sladden så hon är säker på att den stänger ner.


 


Hoppas att ni har haft en bra dag. Min har varit ok.


Sweet Dreams..


Puss I Pannan

5 kommentarer:

  1. Beskrivande berättelse, må jag då säga. Tack, riktigt underhållande. Med din hjälp kommer hon att klara allt. Kram och Sov Gott.

    SvaraRadera
  2. 000000000000000000017 december 2007 kl. 11:00

    med lite övning,sen får du chatta med henne tills du storknar,haha.KUL att hon är sugen på att lära sej.Hälsa så gott och kram till er bägge två.

    SvaraRadera
  3. Det var et tag sen!! Vet du det har faktiskt hänt att jag har suttit i telefon med 17 åringen å frågat massa dumma grejer om datorn, han höll på att garva ihjäl sig när han såg hur jag höll på. :-))
    Men nu går det lite bättre. Hoppas att du mår bra och har en underbar dag Kramisar Åsa

    SvaraRadera
  4. nybörja komma ihåg hur det var för mig första gång.
    för 15 år var jag hel grön på datoren, sen ha det bara blivet brätte för min del
    skönt om dig kramiz :)

    SvaraRadera
  5. ...så helt underbart. *skrattar så tårana trillar*

    SvaraRadera