Bloggintresserade

fredag 9 maj 2008

***Sätta på***

Oh heliga makaroner vad varmt det är ute o INNE......... Fläkten går för fullt nu.


Håller på att rensa ut här så Nallemannen kommer in med sitt.. Ja o sig själv oxo såklart  =)


Slapp åka till sortergården själv - det gjorde mamma o en granne till mig... Dom är så snälla. Så jag ska sätta på lite kaffe till dom kommer tillbaka...


Nu börjar min lgh likna ett hem igen.


Så här såg de ut när jag hade rensat ut garderoben häromdan



 


Kan ni tänka er att all bröte fick plats där inne... JAPP men öppnade du dörren så fick du snabbt slänga igen den igen så inget ramlade ut...


Nu kan du t om gå in där o dansa eller göra nåt annat om du vill hehehe.


 


Förresten............. Ett stort GRATTIS till Nallemannens MAMMA - min Svärmor  =)  som fyller år idag......


Hipp Hipp Hurra Hurra Hurra... Hoppas att ni får en trevlig dag.


 


Nä nu får jag nog sätta på kaffet innan dom kommer...


Glöm inte att dricka mycket vatten nu i värmen.


Puss I Pannan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar