Bloggintresserade

fredag 23 maj 2008

***HOHO JAJA**












 

   


Pust stön o stånk

Trött - o frusen. Har varit frusen i ett par dagar nu även att det är varmt o fint väder ute.

Skit samma.

Har varit o handlat lite idag. Pengarna rullar iväg, vart har jag ingen aning om ?

Bytte min blender IGEN. Den första åkte jag på en sinkadus kyss "stöt" av så då fick jag en ny.

Blender nr 2 gick sönder i kanterna så den gick inte att "montera" fast i själva motorn.

O här sitter jag nu med en oanvänd odiskad blender som jag ska köra ikväll.

Håll tummarna att den håller så den inte flyger in till grannen.


Fick ringa till kommunen idag igen om vårat härliga bruna vatten... Men det verkar som att dom

har varit o spolat rent i "rören". Men nu har jag sparat o ställt in i kylskåpet ifall om att.


Tog lite nya bilder igår när jag va ute, ska lägga in dom sen på min bildsida i fall det är nån som

vill se...

Jag hojtar till när dom är ute   =)

På tal om ute, så ska jag gå ut lite annars sitter jag här o somnar.

Ska fortsätta sen att fixa några bakgrunder till vildawebben som dom ska få.

Har redan gjort drygt 100 st....

Önskar er alla en trevlig helg..


Puss I Pannan


Oj oj oj oj, jag glömde ju helt..... Idag har jag köpt min första "sak" till mitt barnbarn.... Yeeees..............

 

 


 








             

   

 

1 kommentar: