Bloggintresserade

onsdag 7 maj 2008

***Den Lilla Damen***

 


Förvarsadvokaten: "Kan ni vänligen tala om hur gammal ni är."


Den lilla damen: "Jag är 86 år gammal."


Förvarsadvokaten: "Berätta nu, med egna ord, vad som hände kvällen den 1 april"


Den lilla damen: "Ja, jag satt ju där I gungstolen på verandan när en ung man kommer krypande upp och satte sig bredvid mig."


Förvarsadvokaten: "Kände ni mannen?"


Den lilla damen: "Nej, men han var mycket vänlig."


Förvarsadvokaten: "Vad hände efter han satt sig ner?"


Den lilla damen: "Han började smeka min höft."


Förvarsadvokaten: "Hindrade ni honom?"


Den lilla damen: "Nej det gjorde jag inte."


Förvarsadvokaten: "Varför inte?"


Den lilla damen: "Det kändes så skönt. Ingen har gjort så med mig sedan min Albert dog för 30 år sedan."


Förvarsadvokaten: "Vad hände sedan?"


Den lilla damen: "Han började smeka mina bröst."


Förvarsadvokaten: "Hindrade ni honom?"


Den lilla damen: "Nej det gjorde jag inte."


Förvarsadvokaten: "Varför inte?"


Den lilla damen: "Hans smekningar gjorde mig alldeles het, jag har inte mått så bra på åratal."


Förvarsadvokaten: "Vad hände sedan?"


Den lilla damen: "Nja, jag kände mig så upphetsad att jag bara la mig ner och bad honom; "ta mig, unge man, ta mig"


Förvarsadvokaten: "Nå, tog han er?"


Den lilla damen: "I helvete han gjorde. Han skrek bara: "April, april"! Och det var då jag sköt den djäveln"


 


Hahaha ja man får kanske passa på medans någon vill ha en  =)


 

2 kommentarer:

  1. bloggen avslutad8 maj 2008 kl. 01:32

    tittar in och hoppas du har det bra , trots saknad av nallemannen,.förstår du trånar och längtar,.men passa på sova ut innan han kommer, fniss,. natta kramen från mig

    SvaraRadera
  2. Den va bra du! men man ska inte leka med oss torrlagda, det är som att leka med elden! Kram

    SvaraRadera