Bloggintresserade

måndag 26 maj 2008

***INNEHÅLLSRIK DAG***

Oj oj oj vilken dag det har varit. (jaha kaffet va slut i koppen)


Sitter o väntar på att Nallemannen ska komma hem från jobbet. Hoppas att han har haft de bra. Han lär vara jättetrött för vi somnade sent, ja jag somnade tidigt i morse  =)


Har haft en tid att passa i dag. Åkte dit - åkte hem  =)


Har så mycket som går runt i huvet nu. Men det lär väl smälta o lugna ner sig snart. På något sätt i alla fall.


Oj han kommer snart. Kan ju låssas att jag håller mig sysselsatt så han tror att jag jobbar o sliter hela dagarna hahahaha...


Ska gå o skvätta lite vatten i pannan så jag ser varm o trött ut hehe...


Nä då de ska jag inte. Oj f-n jag har glömt att sätta upp en tvätt tid. Det måste jag göra.


Skynda skynda innan han kommer hem.


Ha de gott mina vänner.


Puss I Pannan

4 kommentarer:

  1. ha en karl, vattenskvättande, och tvättider, och sånt! Hua, Haha!

    SvaraRadera
  2. Du e rolig du. :-) Trivs Nallemannen med sitt nya hem nu då??? :-) Går jobbet bra?
    Du kanske har skrivit om det, jag har bara inte hunnit läsa allt än. Ska göra detta nu.
    Kram på dig

    SvaraRadera
  3. Vad är detta för smussel??? Inte ska du fuska mot Nallen? Berätta ALLT för honom.Ärlighet varar längst,fia lilla,hehe...Måste Mamsi komma här å ryta på dej,fniss.*skojar förstår du väl?*Ha det bara så GOTT som det bara gååååår,älsklingar där.Kraaaaamisar!

    SvaraRadera
  4. bloggen avslutad31 maj 2008 kl. 14:14

    ser du är i väntans tider,. (L),. trevlig helg, du och nallen,.kram

    SvaraRadera