Bloggintresserade

tisdag 6 maj 2008

Älska mig, så skall du få min kärlek.

 


Avguda mig, så skall jag bli din gudinna.
Älska mig, så skall du få min kärlek.
Respektera mig, så skall du få min aktning.
Lita på mig, så skall du få min tillit.
Behandla mig med ödmjukhet, så skall du få mitt hjärta.
Trösta mig, så skall du få mina tårar.
Skratta med mig, så skall du få se mitt leende.
Se mig, så skall du få allt jag förmår ge dig.
Hör mig, så skall du få allt du önskar.
Förstå mig, så skall du göra mig lycklig.


 



 

6 kommentarer:

  1. bloggen avslutad6 maj 2008 kl. 18:24

    förstår att du väntar,. men den som väntar på nåt gott,,,,,idiotbröderna? nya förmågor här?,. var rädd om dig ,. kramar/E

    SvaraRadera
  2. också att det är en fin dikt *ler* Ha en skön kväll, kram!

    SvaraRadera
  3. nästa som jag vill har skrivet den om jag bara kunde :)
    har en trevligt kväll min vän
    kramiz kim

    SvaraRadera
  4. hmmm kan de vara bröderna schulman tro har ingen aning hur de stavas men nåra knäppare än dom finns intepå kartan just nu...fattar inte att dom får skriva som dom gör när en annan skriver nåt så blir det borttaget..jaja e man kändis så e man ...varför blir det röda streck under en del ord...eller ere bara jag som ser det..ha de bra nu ska jag sova natti natti o lycka till me rampen till killarna ..tänk om fler gjorde som du då skulle allt bli bättre kram du e dukti tycker jag.

    SvaraRadera
  5. de syns ju inga röda ränder serjag nu de vart bara när jag skrev...innan de skickades kram

    SvaraRadera
  6. har ingen aning om vad du babblar om anita.....

    SvaraRadera