Bloggintresserade

lördag 10 maj 2008

Din Dag Idag Lena


 


Älskade vännen, om du hade fått leva så hade vi firat din födelsedag idag med buller o bång.


Tiden går fort o jag saknar dig så otroligt mycket. Tänk att du har fått ett sånt underbart sött barnbarn. Ja hon är otroligt söt. Har sett henne på bild.


Du hade aldrig kunnat låta bli o pussa o snuffa på henne. Jag vet att du är stolt - o det ska du vara med all rätt.


Det är tomt, fruktansvärt tomt utan dig o dina kramar. För att inte tala om goda råd o en tröstande axel.


Lena min Ängla Vän. Jag kommer alltid att hålla om & fast vid Dig. En Vän för Livet  Ditt Liv - Mitt Liv - Bådas Liv. Kramar ger Jag Dig Always


Love U.


Puss Puss


 

3 kommentarer:

  1. Må så gott o många kramar till dig!

    SvaraRadera
  2. och fint du skriver om din väninna. Sorg är tung att bära men ljusa minnen hjälper. Vacker bild. Kram till dig.

    SvaraRadera
  3. kram till dej från mamsi..<3 Ha det fint i pingst,vännen.

    SvaraRadera