Bloggintresserade

torsdag 15 maj 2008

F-------n de small ute på -----

 


Blir så trött på att jag aldrig får sova ordentligt. Jag är så trött, somnade väl till knappt en halv timme o vaknade nyss av min förbannade värk.


Det känns som jag har tandvärk i hela kroppen. Det kryper o känns för jävligt rent ut sagt.


Visst har jag hållit igång nu ett par dagar med att fixa o trixa i lgh;en, men så här är det varenda förbannade natt.


Låg o tittade på Nallemannen innan jag somnade, hörde hans andetag långt bort - det kändes tryggt.


F--------------n det small till ute på altanen , måste kolla. Oj Teddy skäller hrmf....


Såg inget, men Teddy hörde oxo nåt. Läskigt....


Vi ska kliva upp kl 0700 för att åka in med hyrbilen till stan. Gissa vad jag ska göra sen ?


JAPP - sova.....


 


Ängladamm - jag ska försöka att inte köra slut på Nallemannen.. Han ligger o snusar så gott nu, jag smygskriver så jag inte ska väcka honom..


Hahaha han pratade i sömnen, men jag hörde inte vad han så. Skit oxo.


Hmmm undra om jag vågar gå ut o pinka av Teddy nu - tänk om de är någon utanför ?


Asch , det är nog ingen. Det är bara jag som är fjantig, jag är så mörkrädd  =)


Gud vad tiden går sakta.............. Jag vill sova......... NU......... Inte SEN..........


Nä nu stänger jag ner o gör ett nytt försök.


Dröm sött


Puss I Pannan


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar