Bloggintresserade

onsdag 21 maj 2008

Så här kan det gå.....


 
Jag hade
precis satt mig ner på den offentliga toaletten när jag hörde en röst från
toalettbåset bredvid som sa:
- Hej hur mår du?

Jag är ju
inte precis den typen som brukar konversera med främlingar när jag sitter på
toaletten, men jag vet inte

vad som flög i mig den här gången för
jag svarade:
- Jo då, jag mår väl bra...!

Och den andre
svarade:
- Vad gör du för nånting då?


Det var väl en ganska dum fråga tänkte jag, men svarade
i alla fall:
- Jo, jag är bara ute och åker med bilen lite.

Det enda jag hade i tankarna just då, var att bli klar
så fort som möjligt så att jag kunde komma därifrån.
- Kan jag komma över till dig sen?

Hmm, olustigt, tänkte jag, nu började det gå för långt, men, hövlig som jag är så svarade jag ändå:
- Nej, det där är nog inte riktigt min grej...
faktiskt!

Då hör jag den bredvid irriterat säga:
- Du, kan jag ringa upp dig senare? Det är nån idiot på toaletten
här bredvid som sitter och svarar på allt jag säger till
dig...!



 

5 kommentarer:

  1. Det kallar jag dasshumor! Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Min mamma tycker att de påminner om mig för jag har för "O"vana att ringa henne när jag kissar hahaha..... Tycker väl att det är tråkigt att sitta där inne....... kram

    SvaraRadera
  3. Minst ett inlägg om dagen vill vi ha från dig du kluriga tjej !! En hälsning från grannbyn !!

    SvaraRadera
  4. häftigt! Haha! Va de du eller? Kramis på dej stumpan från Kvast

    SvaraRadera
  5. Ha det så kul med nästa dasshistoria illena! hahaha Kraam på dig!

    SvaraRadera