Bloggintresserade

söndag 18 maj 2008

***FÖRLÅT***

 


Jag har så dåligt samvete för att jag är en sån dålig blogg vän.   Jag är inne o läser hos er, men jag är så dålig på att kommentera.....


Jag kan inte skylla på annat än kärleken...  Jag blir både knäpp o inget funkar... ( ok funkar mindre )


Nu gick Nallemannen ut med Lilleman  =)  


Teddy har anpassat sig jättebra tillsammans med Nallemannen. Nästan så jag känner lite avundsjuka  =)


Nä det är bara roligt att det funkar.. För tänk om de inte hade gjort de... Hua, vågar knappt tänka tanken.


Datorn började strula innan - utforskaren bara stängde ner hela tiden när jag ville kolla på mina digital bilder. Ja de är ju några stycken jag har. Måste skaffa lite skivor så jag kan bränna dom. Fy 17 om dom skulle försvinna - då bleve jag galen.


Tur att jag har grannens man som sååååå gäääääärna ställer upp hehehe...   Tack vännen...


Hahahaha jag har gosat med tvilling flickorna ikväll. Tog lite bilder, men vågar inte lägga in dom än i fall det försvinner...


Nä nu ska jag göra mig redo så han bara har att hoppa på mig á la naturelle   =)


Hahahaha skojar bara.... Lite ska han få jobba för de....


Han har en förmåga att alltid skrämma mig. Finns ingen som har klarat av att skrämma mig som han gör. Han smyger jämt, så jag är nästan alltid på min vakt, men va fasen hjälper de ? NADA...........


Näää nu säger jag god natt o sov gott.


Händerna under täcket...


Puss I Pannan


 

5 kommentarer:

  1. om ursäkt, det behövs inte alls! Nu ska du ha det så bra o ha en fin dag med mys o annat! Många kramar till dig!

    SvaraRadera
  2. ner dem men inte bokstavligt illena,hi! hojhoj!

    SvaraRadera
  3. kul att du besöker oss ,vore tråkigt om man inte fick några besökare, menman vet ju inte alltid vem som tittar in till en
    .Ha nu en skön dag med nalleman
    Kramar Lianne

    SvaraRadera
  4. bloggen avslutad18 maj 2008 kl. 16:44

    förstår dig,. så be inte om förlåt,. sambon har bott i jönköping, kom vi på,. Habo,. ha det gott , bägge två,. kraniz

    SvaraRadera
  5. säja förlåt? Man vet väl vad kärleken ställer till,hehe.Ha du det bara BÄST.Det är du värd,min goa vän.Kramisar fr Mamsi!

    SvaraRadera