Bloggintresserade

torsdag 22 maj 2008

***EN FELAKTIG ORDER***

 



 


Jag förstår inte hur det kan gå till på det här sättet ?


Varför skjuta med riktig ammunition när dom är ute på "övning" ?


Var ska vi få hjälpen ifrån när dom skjuter ner alla oskyldiga unga killar som kämpar som värnpkiktiga. ( om det blir krig så behöver vi inte vara rädda för att något annat land ska skjuta ner svenskarna för det klarar dom så förbannat bra själva )


Att det kan hända en gång - är en gång för mycket. Men då tycker jag att dom borde lärt sig nåt av det tragiska som hänt. Men det händer upprepande gånger vilket är skrämmande.


Det är rent ut sagt för jävligt.


Mamma har pratat med sin kusin o hans fru i dag. Ja vad ska man säga, dom mår inget vidare. Mammas faster hänger me än så länge. Tack o lov så vet hon inget om detta som har hänt.


Jag förstår inte hur dom orkar gå vidare. Men som dom själva säger så har dom ju en dotter oxo. Dom måste kämpa på.


Det ska inte bli något tjat om detta från min sida. Känner bara att jag behöver få ur mig lite.


Ha en fin kväll.


Puss I Pannan


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar