Bloggintresserade

fredag 2 oktober 2009

Vad händer,,,

 


,,, den dagen Teddy inte reder ut de när han "sätter i halsen"  ?


Han satte i halsen för några timmar sen så jag trodde han skulle tuppa av igen.


Varför håller han på så ? O varför kan inte veterinären se vad som händer ?


Tänk OM den dagen kommer då jag får stå o se på hur han kvävs för att han inte får någon luft. Att bara stå o se på för de finns inget jag kan göra.


Om ni bara visste vad de gör ont i mig när han blir sån. O vad maktlös jag känner mig.


Medans Teddy blir rädd o nästan får panik ska jag behålla lugnet för att kunna trösta o göra så att han känner sig trygg i min famn.


Det är svårt, men jag måste visa att jag är stark,, sen när han är lugn då kan jag gå undan o gråta.


Finns de INGEN som har en hund som bär sig åt på samma sätt ?


Av alla,,,, ALLA hundar kan det väl inte bara vara Teddy som har "råkat" ut för detta ?


Nu ska jag lägga mig o mysa med honom.


Ni får ha en trevlig helg.


Puss I Pannan


 

4 kommentarer:

  1. nä usch o fy vad otäckt, stackarn och jobbigt för dig så klart... Kraaamar till dig

    SvaraRadera
  2. kramkram klappa om Teddy. Geddan

    SvaraRadera
  3. ni är gulliga. Ja de är otäckt o jag är så rädd att jag ska stå där en dag o bara se på när han inte kan andas. Men så här har vi haft de i över 7 år. Det är inte alltid lika jobbigt men känslan finns alltid hos mig. Teddy han hälsade tillbaka med lite muffel o buffel. Vi busade lite för en stund sen... Sov gott med er o ha de bäst... kram kram o puss i pannan

    SvaraRadera
  4. den efterlängtade kramen av mej nu,vännen.Hoppas att natten var lugn och fin.KRAAAAAAAAAAAAAAAM!

    SvaraRadera