Bloggintresserade

tisdag 13 oktober 2009

Ett gott råd

 


OM du har ont i huvet när du har en tid till spirometri AVBOKA den. Jag hade ont i skallen när jag åkte ner till VC.


Att sitta där i ca 1 timme o andas in allt vad man kan för att sen andas ut så länge o mycket man bara orkar är inte roligt. Det är jobbigt i normala fall, så nu va de gräsligt.


För varje andning jag gjorde fick jag ännu mer ont i skallen o såg nästan stjärnor.


Åker från VC med värsta migränen, kan bara titta med hö - ögat det andra måste jag blunda med för de gör så ont.


Plockade ut pengar så jag stannade till o betalade garnet som jag köpte igår. Brittas tror jag de heter, jag sa till henne att jag fick så dåligt samvete igår kväll för att jag tog ton mot henne men hon sa att det va det va bra att hon fick veta hur jag kände.


Vi blev i alla fall kompisar så de känns bra. Stannade till på Ica en snabbis o sen för att hämta Teddy.


Jag möter Rohde utanför så hon va snäll o rastade av hundarna så de va bara för mig att ställa in bilen o gå in.


Fick hem en nöjd liten sötnos. Det är så skönt att ha Rohde här, ja inte bara för att kunna utnyttja henne hahaha utan "bara" för oxo.


Nu har jag ätit en macka o gröten som blev över sen innan. Så nu ska jag lägga mig o kurera mig tills i morgon.........


Det är en viktig dag imorgon, ja även på torsdag  =)


Ha en mysig kväll.


Puss I Pannan


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar