Bloggintresserade

tisdag 27 oktober 2009

Gårdagen slutade med ,,,

 


,,,kramp i vänstra axel/nacke/skuldra partiet. Det gjorde så fruktansvärt ont . Jag gjorde inget när de kom .


Tilda va hos mig, tur de för hon masserade lite lätt o sen fick hon nypa där krampen satt.


Hon kände vilken stor knöl muskeln blev till. Jag förklarade för henne att de inte är något farligt, men att de gör så fruktansvärt ont så jag kan skrika till rätt som de är. Jag blev ju lite orolig att hon skulle bli rädd. Men de blev hon inte.


Jag kunde inte göra mycket mer än att lägga mig så mamma o Tilda tog med sig Teddy ut för mamma skulle följa Tilda hem på kvällen.


Lite senare så fick jag ett gulligt sms. Det va från Linus han skrev god natt bästa mostern puss sov gott.


Ja men visst värmer ju de både hjärta o själ.


Det har inte varit lätt att sova inatt. Har fått hoppa upp o ner, men idag är de lite bättre.


Inte tillräckligt bra för att kunna träffa Nina o Liam de blir jag lessen för. Så jag ska ringa till dom o säga de nu innan migränen slår till rejält igen.


Ha en bra dag ...


Puss I Pannan


 


 


( har inte klarat av att ringa banken idag så de får vänta tills i morgon - sen fick jag ett mail av mytomanen där det stod ;


 


Skärp dig för fan!!!!  ( oj oj )

 

Skriver att vi levde på dig.. Skrattretande!!!  ( ja visst är de med tanke på att jag inte såg de som alla andra såg direkt  )

Du glömmer tydligen bort i din bitterhet att när jag flyttade ner.

Att jag fick 4000 Kr. Samma dag + Alla jävla förskott som jag

tog ut. Och att jag betalade alla räkningar i två månader ( oj oj oj hur va de sen då ? De berättar du inte , 2 hela månader resten då ?? Att du inte blev utfattig ? Nä just de, de va ju jag som blev de. ). Enligt

dig så betalade jag INGENTING ( dina egna ord o nej de va inte mycket du betalade , inte en i närheten av tillräckligt.).. Så lägg ner. Jag har kontoutdrag

som bekräftar detta ( ja men visst har du de, men dom bekräftar inte vad dina pengar gick till ,, skrattretande va ?  ). Men detta håller du minsann borta när du skriver

ner mig på din blogg. )   ( absolut inte  )

 

Jo men ja visst ja jag har alldeles glömt bort att säga GRATTIS TILL Rohde som har blivit Farmor till en söt liten kille...........

 

3 kommentarer:

  1. att vi åkte förmodligen för ditt i måndags.....kolla i min blogg....krya på dig...kram Geddan

    SvaraRadera
  2. de hade jag missat. Synd ni kunde ha sagt något du har ju mitt mobnr.... kramkram

    SvaraRadera
  3. Det har jag missat, tänkte faktiskt på dig under resan från Axamo. Skype har jag men inte laptopen med då. Går väl fler tåg! kramkram.

    SvaraRadera