Bloggintresserade

tisdag 6 oktober 2009

Fyllt kylen med ,,,

 


Ibland kan man bli tokig för mindre. Har legat i migrän hela dan. Mamma handlade hem lite mjölk åt mig så jag skulle slippa ge mig ut.


Nu när jag skulle ta lite mjölk så har den ena läckt - hur ofta händer inte de mig ?  OFTA !!!


Har fyllt 1½ liters flaskor med vatten 6 eller 7 flaskor o ställt i kylen, några la jag in i frysen för de inte ska smaka unket.


Tisd - Onsd ska dom stänga av vattnet o "blåsa" ur sketrören här så vattnet kommer att vara avstängt under hela dagarna.


Men jag litar inte på att vattnet kommer att vara som det ska förrns dom är helt klara. Det händer ganska ofta att vattnet är brunt här.


Tänk vad vi har det bra.... Får vatten direkt från kranen o drickfärdigt är de oxo. Inte illa.


Nyss satt jag o stickade lite på en halsduk som ska skickas till Estland till dom behövande.


Satt o kollade tv;n samtidigt o sen sved de till i fingret på mig. Då har ena stickan gått sönder o jag fick en liten liten,,, pytteliten sticka i fingret o de svider ju som 17.


Får se om mamma har vanliga stickor sen idag. Nu ska jag snart lägga mig för lite senare får jag besök.


Japp, de blir ett besök som ska bli så roligt. OM inget annat inträffar.


Ha de gott. Natti natti


Puss I Pannan


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar