Bloggintresserade

tisdag 27 oktober 2009

LITA INTE PÅ NÅGON KARL

 


Nä de ska man inte göra. Nu syftar jag på en viss som dom flesta här inne oxo vet vem jag menar.


Kent , ja visst är de han.


Han har lovat o lovat så många gånger att betala tillbaka MINA pengar men INGET har ju hänt.


Jo förlåt, en femhundring har jag fått. Inte illa .


Nu måste jag till banken för att se om jag kan få lite mer kredit så att jag ska kunna ge Teddy den vård han måste ha..


Visst är de för jävligt att jag ska behöva tigga o be om att få tillbaka mina pengar från mitt EX som är den största mytomanen som har kommit nära mig.


Att han inte har betalat tillbaka dom gör så att jag måste ta mig till banken o be mycket snällt om dom kan höja min kredit.


Jo visst hade jag krediten kvar tills jag träffade Kenth. Men dom fick vi leva på tills han skulle få lön från sitt jobb. När lönen kom så gömde han den för mig o så har de varit hela tiden.


LÖGN LÖGN o ännu en LÖGN.


Kronofogden har tagit HELA hans lön......... FEL han ljuger igen.


Hans chef har INTE betalat ut hans lön på självaste lönedagen. FEL O FEL IGEN...... Lögn.


Mao är han en ryggradslös simpel skit som går i ett par skor som inte vågar stå för något.


En som är 45 + beter sig som ett litet barn från förskolan.


Tur att han flyttade ända hem till sitt igen.


4000 ;- hade hjälpt mig mycket hos veterinären när Teddy ska operera bort en knöl. Men som sagt jag gör som jag alltid har gjort jag får klara mig bäst jag kan.


Håll gärna tummarna att banken kan hjälpa mig.


Sov gott o Puss I Pannan


 


Jo visst ja, jag hittade en intressant sida där man kan få info om gamla ex som besvikna, bedragna o godtrogna "flickvänner" sambosar o fruar.......................................... Kan lova att de va väldigt intressant. Jag va inte först där kan jag säga   =)


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar