Bloggintresserade

tisdag 20 oktober 2009

- Stäng igen munnen.

 


Då är vi hemma o Teddy va så duktig. Han tycker att det är jättejobbigt att gå till veterinären, ja vilket djur gör inte de ?


I alla fall så lyssnade hon på honom o sa att han hade ett litet blåsljud på hjärtat men det va inget dom gör nåt åt i dagsläget.


Svullnaden vet vi inte om de är en bröstvårta eller inte för han har ingen på andra sidan. De är helkonstigt. Men jag har aldrig hittat motsvarande tutte.....


Svullen är han så han ska tillbaka dit den 5;e november för operation. Så han ska vara fastande från kvällen innan.


Dom ska även kolla upp halsen på honom varför han sätter i halsen som han gör + att dom ska ta tandsten... Bara tandstenen kommer att kosta ca 2000;-      som hittat va ?


Det är ju inget som går på försäkringen o de gjorde det inte idag heller så jag har redan betalt 1.100 ;-


Jag måste på något sätt prata med banken o se om jag inte kan höja min kredit annars kan Teddy inte få hjälp.


Pengarna som en gång fanns försvann med mitt sätt att vara godtrogen,,,, alltså åt skogen.


Har ju blivit lovad elvatusenjuttiofem gånger att jag ska få tillbaka mina pengar men som vanligt så ljuger Kenth.........


Så ännu en gång blir jag skuldsatt pga en slapptask...........


Nog om de.


De enda jag vill är att Teddy ska vara frisk så de inte blir på något annat sätt. Men som hon sa så är de inte akut.


När hon ska lyssna på Teddys hjärta säger hon ;


- Stäng munnen.


Ok,,, jag är ju van att bli tillsagd av både tandläkare o läkaren att jag ska vara tyst för jag tjatar så, så de va inget ovanligt.


Jag stänger igen,,, ja alltså jag blir tyst.. Men efter en stund så säger hon igen ;


- Stäng igen munnen.


Pang då trillade poletten ner hahahaha.


Jag sa till henne att jag trodde hon menade mig så hon blev lite full i fniss. Annars va hon ganska tråkig.


Nu ska jag försöka få tag i kompis " S " o se hur hon mår.


Ha en mysig kväll.


Puss I Pannan


 


Måste ju redigera här lite. Jag glömde skriva att dom ska se så att det inte är hudcancer som Teddy har.....

1 kommentar:

  1. säger natti natti från London. Vilka urmysiga bilder på Liam på Dina tidigare blogginlägg. Kramkram & en liten extra till Teddy

    SvaraRadera