Bloggintresserade

torsdag 22 oktober 2009

Kraxar !

 


Morrn, har sovit dåligt inatt igen. Men jag har inte haft några mardrömmar tack o lov. Tvärtom ,, så hade jag en väldigt trevlig dröm  =)


Men jag tror att jag behåller den för mig själv...


Är så hes o har sån hosta så de känns som jag har sår i halsen. Det gör faktiskt ont att hosta, ja både för halsen men även i skallen.


Ska ta mig lite yoggi nu, det svalkar o är mjukt för halsen..


Måste få tag i banken sen o se om dom kan hjälpa mig, usch de är inget roligt.


Undra hur de ser ut efter branden som va igår kväll här i Taberg  ?


Det va om jag förstod de rätt en byggnad jämte Tabergs tryckeri där syrran jobbar.  Dom va nere o tittade till de igår, men jag hörde bara att dom va hemma senare på kvällen så de va skönt.


Nu får ni ha en bra dag.


Puss I Pannan


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar