Bloggintresserade

lördag 10 oktober 2009

Underbart !

 


Va ute innan med Teddy, ja Rohde o Iza va med på lillrundan. Sen följde vi med dom en liten stund o tittade på vad hon hade fyndat.


Hon älskar loppisar o de har dom varje lördag inne i stan. Hon hittar alltid såna fina saker till struntsummor.


Vi blev sittandes o kollade lite på dansen på tv 2, dom är jätteduktiga. Jag myste lite med Iza o Teddy. O nu sitter jag här o slänger ett öga på dansen o ett här  =)


Ska fixa till lite bilder som jag tog igår o dom som jag har tagit på Liam när han va här.


Jag blev så jätteglad innan i dag. Jag fick ett sms där det stod ;


- Hej hej farmor som Liam (Nina) skickade till mig. De va en bild på Liam med världens gladaste ansikte. Jag blir helt varm inombords, o det lindrar sig som bomull kring hjärtat på mig.


Nu ligger Teddy i min säng o sover gott. O jag börjar bli sådär jobbigt trött så jag nickar väl till snart igen.


Jag förstår inte varför jag är sån ? Men jag ska försöka hålla mig vaken lite till.


Puss I Pannan


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar