Bloggintresserade

fredag 30 oktober 2009

Afte !!!

 


Gör väldigt ont kan jag säga. Har varit förkyld i ca 2 veckor nu o jag trodde de skulle bli bättre härom dan men de blev de inte.


Nu har jag känt ett par dagar att jag har ont i tungan så igår såg jag små, små, pyttesmå vita blåsor + sprickor.


Ringde ner till Vc nyss där jag pratade med en jättegullig tjej.


Hon sa att det finns inte mycket att göra, men om de blev värre skulle jag kontakta dom igen.


Får väl köpa hem lite glass de rekommenderade hon  =)


Usch o tvi jag är så trött på allt........................


 

4 kommentarer:

  1. låter inte kul alls,,, hoppas du kryar på dig. Ät mycket glass i STORA lass... Kram

    SvaraRadera
  2. Tack, nä nu får de ta mig fan vara nog. Har aldrig haft såna blåsor innan tack o lov för de gör ont. Ska gå in till mamma o se om hon har någon glass hemma annars får jag åka o köpa de i morgon. ÄLSKAR glass =) Ha en trevlig helg. Kramkram

    SvaraRadera
  3. blåsa på blåsor i mun på folk?Kanske bäst att låta bli...men önskar jag kunde blåsa bort det onda..Men en kram vill jag ge dej,du lilla..

    SvaraRadera
  4. Ja du kan ju försöka att blåsa bort mina blåsor i alla fall en liten puff =) Kramen den tar jag direkt o den håller jag om länge... Hoppas du mår bra, ha en härlig dag.. Puss o Kram

    SvaraRadera