Bloggintresserade

torsdag 15 oktober 2009

Hemma igen

 


Ja de är jag  =)


En timmes körning kom jag fram dit jag skulle. Resan gick bra, lite jobbigt att sitta i bilen med värken men de va ok.


Jag kände nog att jag va lite väl förberedd, ja den känslan fick jag i alla fall. Så något nytt fick jag inte veta direkt, mer än att de va OK.


Så nu får vi se hur o när  xxxxxxx xx xx xxxx xxx blir  =)


På hemvägen stannade mamma o jag på Max o köpte hamburgare dom va så goda. De kittlade gott i kistan.


Höll på att somna hur många gånger som helst på hemvägen. Har hämtat Teddy, han hade varit duktig hos Rohde. Linus tog honom en liten stund innan hon kom hem. Men det hade gått bra där oxo.


Nu har jag tagit en pilleknarkare så nu blir de snart ryggläge o gos med Teddy.


Hoppas ni har haft en bra dag  =)


Puss I Pannan


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar