Bloggintresserade

måndag 12 oktober 2009

KOBJÄLLRA !!!

 


De känns som hela jag är ett öppet sår. Så fort de blir lite som går emot nu så blir jag helt slut.


Skulle ju åka o handla innan o ta apoteket, det gick väldigt smidigt. Men jag stannade till på ,,, jaa nu vet jag inte vad den butiken heter ?


Jag skulle i alla fall köpa stickegarn o den butiken har funnits där så länge jag kan minnas. Jag gick in där o stod o väntade en stund, ingen kom.


Jag ropade hallååå,, hallåååå, hallåååååå, hallåååååååååå ingen kom.


Så jag tänkte gå, men fick en sån olustig känsla så jag kunde inte gå förrns hon kom.


Känslan jag fick va att om jag hade gått därifrån så kunde vem som helst gått in o ta precis va dom ville o de va ju folk som hade sett mig gå in där så jag stannade kvar.


Gick ut o ställde mig en stund, gick in o ropade igen, busvisslade så de tjöt i öronen på mig. Perfekt att få migrän, o de är de jag menar med att de känns som att man är som ett öppet sår.


20 minuter stod jag där, jag hittade en ko bjällra o den ruskade jag tills de ringde i öronen på mig. Hon kom till slut o jag skällde på henne.


Det hade jag inte tänkt, men jag hade tänkt säga till henne.


- Vet du hur obehagligt de är att stå här i en obemannad butik där vem som helst kan komma in o ta vad som helst ?   Vaaa vet du det ??


- Ja de finns en klocka här men den stängde jag av innan o glömde sätta på den så de va därför jag inte hörde nåt.


- Jag vågade inte lämna butiken ifall det skulle hända något för jag ville inte åka på de i såna fall, bla bla bla


Hon bad om ursäkt för att de blev så sen skulle hon leta reda på dom garnerna jag ville ha men samma färger fanns inte (suck)


Jag tog två andra så det bryter av lite istället o hoppas att de kommer att bli bra.


När jag ska betala så tar hon inte kort (dubbelsuck)


Men hon sa att jag kunde få komma tillbaka o betala det imorgon o det ska jag göra.


Jag bad henne om ursäkt för mitt beteende, det va inte meningen att ta ton, men jag blev rädd på nåt sätt.


Nu är jag hemma o har tagit några pilleknarkare så nu ska jag försöka slappna av för i morgon ska jag göra nåt som är fruktansvärt jobbigt.......................................


Puss I Pannan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar