Bloggintresserade

tisdag 20 oktober 2009

......... Dubbelsuck ..........

 


Jag ljuger inte när jag säger att jag har sovit max en timme i morse. Jag har så ont i magen o är nervös för att det ska vara nåt med Teddy... Letade igår efter hans vaccinations kort men hittade bara kattens.


Sitter i telefonkö till Smådjurskliniken för att ta reda på när han fick sin sista spruta............


Usch om klockan hade varit "över" nu så vi va hemma igen o allt hade gått bra. 


......  suck .......


Nu kom jag äntligen fram.... 2005 fick han DHP  o den skulle han ha vartannat år.. Men from i våras så ändrades de till vart tredje år så då ligger han back ett år.


......... Dubbelsuck ..........


De är inte mitt fel för jag ringde o dom sa att dom skulle kalla honom när de va dags.....


Nu ska jag dricka upp mitt kaffe o göra mig iordning.


Ha en bra dag o håll tummarna så hårt ni bara kan att det INTE är något allvarligt med honom.


Puss I Pannan

1 kommentar: