Bloggintresserade

onsdag 14 oktober 2009

Aj aj,, aj aj

 


Ja då va jag ensam igen.. Ja Teddy är ju här såklart  =)


Dom kom precis när jag skrev innan att jag väntade besök o åkte för ett tag sen. Så de blev några timmar.


Timmar av gos, bus, sång, fika, ännu mer bus o massvis med kramar.


Ja visst är de Liam som har varit här o vi har skrattat så mycket.


Marcus har jobbat o Nina hade en tid att passa så de va ju jättekul att Liam kom hit.


Han går själv, ja visst är de vingel hit o dit men han traskar på. Lite blåmärken här o var har han. Men han är tålig den killen.


Han gråter inte i första taget.


Han är för skön när han pratar med mig o nicka samtidigt precis som att jag ska förstå honom bättre.. De är ju bara att lalla med så gott de går.


Teddy skällde till ett par gånger då sa han aj aj aj aj... Så han lär sig fort.


Nu ska jag kolla igenom bilderna o filmerna jag har tagit o njuta. Sen ska jag sätta mig o studera lite tills morgon dagen.


Ha en mysig kväll.


Puss I Pannan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar