Bloggintresserade

lördag 31 oktober 2009

DANSBANDSKAMPEN !!!

 


ZEKES - Första låten va helt ok. Jag va inte med från början så jag vet inte vad låtarna heter. Ja dom fick oxo en ny chans.


Låt 2 - Låten är mysig o dom sjunger bra, så söta o gulliga.. Men dom va klart bra o dom är 2;a för mig.


 


DATEDom är jätteduktiga. Gott att dom fick en till chans.


Låt 2 -  Wooow Måns ser nöjd ut.. Dom sjunger otroligt bra, sensuellt o sexigt.. Me like. Weeeeeeeeee vilka förföriska ögon...


Dom vinner ikväll. Etta !!!


 


PER GUNNARZ - Herregud snacka om att inte ha ett rätt. Dom kanske skulle öva lite på att vara mer synkade. PINASMT ..


Men då,, dom gick vidare  pinsamt x 2


Låt 2 - Men va är de för uttal han har ? Hahahaha de hade varit skitroligt om han snubblade när han hoppar runt. Bättre än första låten men inte tillräckligt bra. Helt rätt, dom ska vara pausband.


 


90´S AVENUEDom va bra


Dom fick inte vara med att leka längre.


 


BLACK INGVARS - Dom körde sönder inte bara låten utan även instrumenten. Det va riktigt jävla hemskt. Säger som han i juryn det går absolut inte att bugga till den.  Jaja bara Date går vidare så gjorde de inget om dom fick en andra chans nu.


Låt 2 - Hihihi han tappade bort sig lite. Han verkar lite nertryckt efter juryns uttalande .. Tempot va mycket bättre nu, men resten är inget att ha.


Dom fick inte heller vara med att leka längre. Men dom gjorde inget bra ifrån sig.


 


Detta är första gången jag ser detta så jag har ingen aning om hur de funkar. Hur många som får en ny chans eller hur många som går vidare ?


Jag har ingen aning om i fall de är slut nu, men nu publicerar jag detta. Hej hopp ..........


 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar