Bloggintresserade

torsdag 17 februari 2011

" Susande " Knäckebröd / GBP

 


Ja då har jag dammsugit, lagat mat, ätit god mat o bakat 2 satser knäckebröd.


Jag blev inte helt nöjd med dessa heller, men dom smakar inte brända popcorn som dom andra gjorde =)


Jag har antagligen för liten ugn för dom blir för tjocka =)


Nä, jag får ju dela upp smeten nästa gång så dom inte blir så tjocka o sega.


Första plåten hade jag inne i 50 min, de va inte tillräckligt länge. Andra plåten hade jag inne i 1 timme, men jag kunde nog haft inne dom lite längre i alla fall.


Så från 1 timme till de jag hade igår 1 tim 15 min som va för länge så får jag väl göra ett nytt försök på 1 tim 10 min eller nåt sånt ...


Jaja,, dom går att äta o de är huvudsaken. Jag hade ju velat ge lite till Susanne, men nää inte av dessa eftersom jag Inte är nöjd.


De får bli en annan gång vännen =)


Fick lite ont nu i musklerna när jag har hållit i gång, men de känns skönt ändå.


De känns mycket bättre när man har "jobbat" sig trött..


I morgon ska jag o nån mer göra nåt jätteskojigt.. OM inget annat inträffar, då får vi ta de en annan dag.


Ha de gott... Toodles  ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar