Bloggintresserade

onsdag 23 februari 2011

Hostar hårbollar

 


Tidigare ikväll åkte jag hem till Annica o Jojo.. Fikade o hade de riktigt trevligt.


Satt o gullade med deras hamster.. Vi delade knäckebröd han o jag.. Den lille skiten åt faktiskt mer än mig.


Han höll på att klättra in i munnen på mig för han skulle absolut åt knäcket som jag hade i munnen oxo.


Han nöjde sig inte med det jag hade i handen =)


Tänk om han hade klättrat in i munnen på mig, vilken god måltid jag hade fått då =)


Njae,,, de hade nog blitt jobbigt att hosta hårbollar hela kvällen.


Nu sitter jag o kollar lite på tv;n o försöker virka lite.. Har fortfarande ganska ont..


De är svårt att låta bli, de är ju så roligt.


 


Toodles ♥

3 kommentarer:

  1. ...mormorsrutor på gång? (blir ju lite sugen på att leta fram virknålen och nystanet...) Kramis

    SvaraRadera
  2. gött;-) Hoppas värken går över. Ha en fin dag. kramen

    SvaraRadera
  3. som jag virkade, och det var skoj. Då. Kramkram♥

    SvaraRadera