Bloggintresserade

söndag 27 februari 2011

NEKAS HJÄLP !!!

 


Läste precis om killen som gick ner över 100 kg i vikt på ett par månader..


De är inte klokt att rasa i vikt så fort. Det är starkt av honom att klara av de på egen hand men så mycket övervikt som han ändå hade.


Det är fruktansvärt att inte få hjälp med det hängande skinnet nu. Jag förstår inte varför man nekar en sån sak ?


Det handlar ju inte bara om utseendet utan även hygienen , de är svårt att hålla alla "vecken" torra tex.


Att de blir skavsår är ännu en bov som ställer till de.


Han borde ju få hjälp för han har ju sparat landstinget massvis med pengar genom att INTE få en operation.


 


NEKAS HJÄLP !!!


 


Som det är idag kommer jag att få hjälp OM jag uppfyller kraven för "hänget" som blir efter viktminskningen.


Det är olika från landsting till landsting, Värnamo har idag så man får 2 operationer. Tack o lov.


Jag har inte tänkt så mycket på om de blir mycket löst skinn, jag är fortfarande väldigt inne i att jag måste gå ner mer än jag har gjort hittills !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar