Bloggintresserade

torsdag 17 februari 2011

Liten blev sjuk / Bilder

 


När jag hade Liam här så blev han sjuk frampå natten. Han va lite "hostig" när han somnade, men sen sova han gott ända tills kl 04 då han tyckte att han hade sovit klart.


Men vi somnade ju om sen.


När han vaknade så va han varm o hängig. Jag tog tempen på honom, då hade han 38,6. Han fick alvedon.


Han är så duktig, han protesterade inte när jag skulle ta febern, eller när han fick alvedon.


Han åt lite trots att han inte va så sugen på nåt. Drack bra gjorde han oxo.


Han ville bli buren o självklart bar jag honom. Han gosade o höll om mig med sina varma armar.


Han la sina små knubbiga händer om min hals o gosade.  Han blev lite lessen ett par gånger, men det gick över direkt. Han fick vara en liten bebis. De va precis vad han behövde.


Marcus hämtade honom efter jobbet. Allt har gått bra förutom att han blev sjuk då.


Jag hann ta lite bilder, de blev bara på kvällen så de är mest morgonrocks-bilder.


Han ville ha sina tofflor o sin morgonrock, sen gick han o myste.


Åt en stor macka till kvällsmat...


 




 


Liam vill oxo ta kort.. Han har fått en ny mugg med en apa.





 


Nu blir jag fin fammoo.



 


Skål



 


Liam tyckte att snabel@at va så fint så han ville kjama den



 


O gosa med den



 


O pussa den




 


Här ville han måla lypsyl på min kamera. Gissa om han fick de ?



 


Måla måla måla...



 


Mitt älskade lilla troll ♥



 

2 kommentarer:

  1. barnfotograf som du är, Anneli! Det har jag sagt förut. Jag älskar att se på Liams foton, du får honom så naturlig! Sug åt dig beröm, det är ärligt! Kramkram♥ Geddan

    SvaraRadera
  2. Tackar o niger.. Ja du har sagt de innan oxo =) Jag älskar varje millimeter av honom så de finns så mycket att fota hela tiden. Nu är de svensk maffia på tv;n som jag ska se. Skrämmande.. Ha de gott kramkram ♥

    SvaraRadera