Bloggintresserade

onsdag 16 februari 2011

De har jag läst !!! / GBP

 


Fy fan vad jag är trött på att känna mig "misslyckad".


Att inte få bestämma hur mycket jag ska äta tex. Vem fan tror folk att dom är när dom lägger sig i o talar om för Mig hur mycket MAN minsann SKA äta efter en magsäcksoperation !!!


De stämmer minsann för att andra LÄSER SIG TILL DETTA det är INTE självupplevt !!!


Jämt, jämt, jämt . Jag är så jävla trött på de.


Jag har gått ner 40 kg på 11 månader o jag är så glad för de.


Undra om folk blir glada när jag har nått noll-storleken ? Då kanske jag inte äter så mycket ???


Dagens middag bestod av ca ½ kycklingfile, 1 msk ris o mycket sallad ... Det va supergott.


Men ifrågasattes ang storleken !!!


De kanske blir bäst om jag håller mig i min lgh som jag har gjort i alla år.?!

1 kommentar:

  1. inte om vad folk säjer,vännen! Du vet ju själv vad du ska eller inte ska äta...Låt dom kraxa.... Kramar om dej.

    SvaraRadera