Bloggintresserade

måndag 14 februari 2011

Hjärtans Dag - Fammoos Dag

 


~♥~ ~♥~ ~♥~ ~♥~

Jag känner mig så lugn inombords nu. Dels för att de verkar gå åt rätt håll

med olyckan som hände, o dels för att jag har världens goaste lille trollunge hos mig.

Han kom hit i eftermiddags o nu ligger han o snusar gott i sin säng.

Ja han har sovit ett par timmar. De va ett tag sen jag såg honom, han har blivit

så stor.

Fammoos lilla,,, stora kille.

Vi har busat, duschat, fikat o ätit mat. Sen somnade han så snällt i sin säng.

Jag har skrattat flera gånger åt honom, åt saker som han har sagt som

jag inte kommer ihåg nu. Jag måste komma ihåg att skriva upp när han

öppnar sitt verbala register.

Vi får se vad vi hittar på när vi har vaknat.

De har varit en fantastisk alla hjärtans dag för mig.

 

Puss I Pannan

~♥~ ~♥~ ~♥~ ~♥~

4 kommentarer:

  1. Hjärtlig godnattkram :-)

    SvaraRadera
  2. mys mys... Låter så härligt det där... Kram på dig vännen...

    SvaraRadera
  3. Jag blir så glad när du skriver detta inlägg, det strålar av belåtenhet, och så Fammos lilla hjärtegull är hos dig, mmmmm. Kramkram ♥

    SvaraRadera
  4. the best day of your life. Må gött ..Blessing

    SvaraRadera