Bloggintresserade

söndag 13 februari 2011

Mysig eftermiddag-kväll / Bilder

 


Idag har jag haft en mycket bra dag. Ja den började inte så bra för jag vaknade med huvudvärk ,,,, igen.


Men den gick över tack o lov.


Jag fick nybakade knäckebröd o 2 presenter. En av dom får jag inte öppna förrns jag fyller år men den andra öppnade jag när vi fikade.


Knäckebrödet va så gott, jag fick receptet så de ska jag göra. De smakar nästan jordnötter.. Mmmm så gott de va.


Jasså,,, vill ni veta vem som kom innan ?  Säg de då =)


De va Susanne,, min vän sen många år... Vi va ute o dansade mycket förr, ja man kan säga att de va rajtans tajtans..


Susanne hade bakat knäckebröden till mig.. Tack snälla vännen.. Jag har mumsat lite ikväll oxo...


När jag skulle öppna paketet jag fick så sa hon ;


- Så fort jag såg den tänkte jag på dig. Efter den meningen följde ett härligt skratt.


Jag öppnade paketen o jag förstod varför hon sa att hon tänkte på mig,,, den va läcker...   @  Helt perfekt ...


Jag tog lite bilder på henne. Hon blev jättebra.. Men det är svårt att se vissa saker lite för sent. Jag vill ta om bilderna,, ja jag ska ändå ta fler bilder på henne sen o då ska jag tänka lite längre än näsan räcker.


De har med skuggor,, vinklar ,, poser osv   =)


Jag hade tagit in lite fika från mamma, sen hade jag glass med varma hallon som jag mosade. De är så gott.


Hon visade mig de hon håller på att virka, de är så fina färger.. Helt i min smak. Mormorsrutor,, så enkelt så jag tror att jag oxo ska göra nåt vartefter.


Sen skämde jag bort henne lite, jag masserade händerna på henne o de tyckte hon om.


De va härligt att se henne njuta lite. Önskar att jag orkade massera ännu mer ,,, helkropps massage men de fixar jag inte.


De är mysigt när man får skämma bort varandra lite.


Nu ska jag snart lägga mig. Hoppas ni har haft en bra dag.


Dröm sött o va rädda om er.


 


Puss I Pannan  ♥


 


Knäckebrödet som susanne bakade. Receptet o ett @ till Mig  =)




4 kommentarer:

  1. en så fin virkad ruta! Jag gillar farmorsrutor. Skulle vilja ha en pläd med dom :) Ha en riktigt skön söndag! KraMen

    SvaraRadera
  2. Du är en mycket duktig fotograf. Knäckebrödet ser hembakat och gott ut. Ett @ det var väl roligt? Hoppas att du har sluppit huvudvärken sen. Kram.

    SvaraRadera
  3. prova att baka... Hoppas huvudet Ditt mår bättre idag. Ha det bra. Kramkram ♥

    SvaraRadera
  4. ClintEastWoodsBlogg14 februari 2011 kl. 09:34

    Härlig 14 februari

    SvaraRadera