Bloggintresserade

onsdag 23 februari 2011

Man ska glädjas med sina vänner

 


Sitter o pimplar kaffe o käkar en apelsin. De är så gott. Ska strax hoppa in i duschen. Diskmaskinen brummar o där gick solen o gömde sig för en stund.


Igår blev det inget virkat för jag hade för ont. Kanske blir de nån ruta ikväll, de får jag se sen.


Igår fick jag två glädjande besked.


Jag önskar så att jag kunde dela med mig av dom. Men jag blev riktigt riktigt glad.


Det handlar om att jag glädjs med en vän. Visst är de underbart när man kan glädjas med andra.


Jag ska försöka ta mig i kragen igen o titta in till er. Ni är underbara som kommer tillbaka trots att jag inte har kommenterat hos er.


Tack ♥


Ha nu en bra dag o va rädda om er.


 


Puss I Pannan  ♥

1 kommentar:

  1. ...att kika in ch se hur du har det härinne! :) Ha det bra och var rädd om dej.Kramis

    SvaraRadera