Bloggintresserade

måndag 21 februari 2011

Laktosfria produkter / GBP

 


Laktosfri Lättmjölk  x2   á 16;90 kr


Laktosfri Yoggi  x2   á 23;90 kr


Laktosfri Creme fraiche 12 %  á 10;90 kr  = 92;50 kr


De drabbar ju ingen fattig !!!


 


Jag va ju nyfiken o smakade på yoggin o mjölken när jag kom hem. Yoggin va faktiskt god, men fy fan för mjölken !!!


Den luktar gammal get o smakar plast bläääääääh


Men vad gör man inte ?


Sen operationen har min tarm börjat jobba dygnet runt. Jag har aldrig tidigare haft problem med "slapp fisring" .. Men nu pruttar de på för fullt o de är så jobbigt.


Jag pratade med Ulrika ,,, ssk;an i Värnamo o hon sa att jag skulle testa detta. Om de inte funkar så ska jag höra av mig till dietisten o funkar inte de så får jag ta ett snack med läkaren.


Ska ändå ha en tel-tid i slutet av mars .. Det är istället för 1års-kontrollen..


De är bra att dom kan ta de via tel eftersom de tar ett tag att åka fram o tillbaka.


Så nu har jag delat ut lite yoghurt till grannen o till mamma som jag hade köpt på mig.


När jag va inne hos söta Jennie frågade jag om jag fick hålla deras lille kille o de fick jag.


Jisses i min låda så söt han är. Så liten,,, pytteliten o väger bara fjäderlätts-vikt...


Han tittade hela tiden, en nyfiken liten en..


Jag ska få gå in o mysa en annan dag med honom.


Längtar efter mitt lilla troll. Marcus o Nina har tagit en sån härlig bild på honom där han "apar" sig.. Ja han är så söt den lille skiten.


Ja,, nää,, nu får ni ha de så bra ni kan. Hoppas att de funkar att göra ett inlägg nu.?!


 


Puss I Pannan  ♥


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar