Bloggintresserade

lördag 5 februari 2011

I morgon händer nåt skoj

 


Har varit på kalas i eftermiddag. Linus har fyllt moppe...


Dom hade gjort smörgåstårta som va jättegod. Jag tog 2 ggr,, fick lägga mig en stund ,,, men gott va de.


Sen drack vi kaffe o till de är de alltid marängtårta, jag tänkte inte ta nåt men dom hade ingen frukt så jag slog till på en liten liten bit..


I vanliga fall så älskar jag den tårtan, men fy de va inget gott nu. Den va så söt o jag mådde illa...


Ja de va inget fel på tårtan..... De blir så ibland sen jag gjorde operationen..


Jag är glad för att jag reagerade som jag gjorde, för jag ville absolut Inte ha mer..


Nu sitter jag här med Mitt godis.... Läkerol Salmiak mmmm de är så gott.


Hoppas ni har haft en bra dag,, va rädda om er.


 


Puss I Pannan  ♥

1 kommentar:

  1. oxå, efter sin op. Maten smakade inte och absolut inte sött! Men, det söta är tbx igen.. Söndagskram!

    SvaraRadera