Bloggintresserade

fredag 11 februari 2011

Besök i morgon

 


Sitter o kollar lite på lets dance. Ja jag springer mellan datorn o tv;n. Håller på att samla alla filmer på Liam o sätter ihop dom + att jag sätter lite datum på dom...


Kan säga att jag har att göra.


I morgon får jag besök, så nu laddar jag batterierna mmmm nu kan ni fundera lite på vem som kommer.


Nä, de är tyvärr inte Liam utan någon helt annan.


Öppnade upp en vinflaska som jag har fått av Linus, han köpte den när han va i Spanien..


De va ganska gott. Ja de va gott.


Nu får ni ha de så mysigt, va rädda om er.


 


Puss I Pannan   ♥  Skål ♥

3 kommentarer:

  1. fortsättning följer -hoppas jag,-) Nu är det snurrigt värre här inne så håll dig ute;-) så inte kamileiotten hittar dig;-).trevlig helg .

    SvaraRadera
  2. många goe kramar

    SvaraRadera
  3. Nu hängde jag inte me riktigt. Hoppas du mår bra. Ha en underbar söndag puss o kram ♥

    SvaraRadera