Bloggintresserade

lördag 26 februari 2011

50 skott i huvet !

 


Ägg klockan tickar för fullt i köket. Jag håller på att baka knäckebröd igen..


Hoppas att den här omgången blir bättre än förra. Det ser bättre ut redan, men vi får se.


Jag har fått så ont i mina leder, värst är de på morgonen då är jag så stel o känner mig svullen. Det syns inte så mycket som det känns.


Inatt hade jag en otäck dröm. Jag drömde om att jag va polis o jag blev skjuten. The bad guy pepprade mig full med skott.


50 skott i huvet o resten av kroppen kommer jag inte ihåg. Dom fick operera mig o dom gjorde så gott dom kunde.


Mitt i allt så hade jag blivit gravid, men det visste jag inte om då jag låg sövd.


När jag vaknade upp så hade jag ett barn, en familj ja allt som jag inte hade haft innan jag blev skjuten.


Jag vet inte hur det slutade sen..


De kan ju varit så att jag har haft så fruktansvärt ont inatt i hela kroppen så de va därför som jag hade den här drömmen.


Oftast när jag har så ont så drömmer jag om att jag flyr på ett eller annat sätt.


Snart dags att skyffla in andra smethalvan o hoppas på att de blir gott.


Va rädda om er.


 


Puss I Pannan   ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar