Bloggintresserade

söndag 8 maj 2011

Underbar eftermiddag !

 


Idag har jag o Sanna varit inne i stan på 5 Sinnen (jönköping) o fått manikyr. De va så härligt. Hon masserade händerna oxo o jag njöt för fullt. De va så jag rös i hela kroppen..


Jag har aldrig gjort manikyr innan, jag rekommenderar de ..


Så har ni vägarna förbi där sök upp Ingrid, hon är en duktig nagelskulptör...


Så nu har jag röda, sexiga naglar =)


 


De har varit svårt att logga in här på bloggen dom sista dagarna. Vet inte om nån av er har upplevt de oxo ?


Ja visst ja, i morgon ska jag gå till tandläkaren. Jag Hatar tandläkaren, o nu har jag en ny kvinna. Jag hade ingen aning om att min gamla hade slutat.


Nåja, de blir säkert bra de oxo.


Hoppas att ni alla mår bra. Va rädda om er.


Sov gott när de blir dags.


 


Puss I Pannan  ♥

2 kommentarer:

  1. ...och nu har jag en ny kvinna??!! *ridå*
    Var glad du att det inte är en hårdhänt karlbuse som ska leva om i gapet på dej! Fast du kan ju ge ifrån dej ett rött klös nu ju :)))Kram å puss

    SvaraRadera
  2. Hahaha jaaa så tokigt de kan bli.. En ny kvinna o allt.. Den förra kvinnan va som en halv karl, men hon va jättebra. Jag blev alltid tillsagd att hålla tyst o inte tjata så mycket för hon ville sluta jobbet i tid hahaha.. Jag ska tillbaka o fixa till en tand som jag bet sönder för flera år sen som gör lite ont, men de är senare i sommar. Jo du, jag kan allt "bita" ifrån om jag behöver. Hoppas du mår bra. Puss o kram ♥♥♥

    SvaraRadera