Bloggintresserade

tisdag 17 maj 2011

Dagen I Dag !



Sitter här o svettas som en gris.. Varför säger man så ?
Jag har aldrig hört att en gris svettas...

De gör jag nu bara för att jag har varit tvungen att ta lite extra värktabletter, så detta går snart över oxo tack o lov.

Dricker kaffe o har ätit ett äppel,, de är så gott. Ute regnar de, men jag hör att de är barn ute o leker ändå.

Ska snart åka iväg o ta mitt blodprov så de är klart till torsdag..

Mamma ska hjälpa mig att hänga upp mina gardiner i köket sen, hoppas att de blir bra..

Har satt upp min nyinköpta lampa i hallen o de blev jättebra, men jag tror att jag vill ha en liten tavla eller nåt där oxo.

Ska försöka att fixa till så jag får till datorn o skrivbordet sen OM jag inte har allför ont. Men det ska nog gå =)

Senare i kväll ska jag försöka o cykla lite igen.

Ja de är ungefär så som min dag ser ut.

Ha en bra dag o va rädda om er.

Puss I Pannan ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar