Bloggintresserade

måndag 16 maj 2011

I dag är jag Yschig ! / GBP


I dag är de bara gnäll o inget roligt alls. Jag har så fruktansvärt ont i nacken o de går ner i halva bröstryggen på mig.

Har haft ont ganska länge nu. Jag vill Inte ha ont, för jag vill fixa till mitt skrivbord o allt annat som jag inte har gjort än.

Jag ska försöka att pilla ihop lite av skrivbordet ändå.

Just nu njuter jag av ett par muggar kaffe o ett äpple..

I morse ringde telefonen, de va från Värnamo. Jag ska till vc o ta ett blodprov för på torsdag ringer min läkare som opererade mig.. Det blir min 1 års-kontroll. Skönt att jag slipper åka dit för de handlar om bara ett par minuter som man är inne ändå.

Nu tittar solen fram, o barnen leker utanför. De är härligt.

Ha en bra dag o va rädda om er.

Puss I Pannan ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar