Bloggintresserade

söndag 22 maj 2011

Lessen i kroppen !




Nu förstår jag äntligen när folk säger att de är jobbigare att vara sur o lessen än att vara glad...
Som jag känner det nu är jag lessen i hela kroppen o de tar mycket mer på krafterna, jag har aldrig tänk på det på det sättet innan...
Jag vill inte känna mig nere, jag vet inte ens varför jag är nere. Jag bara är de.
Vill bli glad o kämpa vidare. 
Jag kanske fick lite dåligt samvete för att jag inte cyklade igår så de ska jag göra sen,, ja inte för att jag känner för de utan för att jag Måste helt enkelt.
I morgon kan jag äntligen komma åt lite mediciner som jag har behövt hela helgen... Dom hjälper mig verkligen, de märker man när man inte har nåt att ta.
Jag försökte mig på igen att köra över min expressen blogg hit men det stannar på /  Läser inlägg #3686 (Till Polisen)
Så tröttsamt när det inte funkar. Jag hoppas att jag får svar från expressen i morgon om hur jag ska göra.
Snart dags för kvällens motion. Ha en mysig kväll. 
Puss I Pannan   ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar