Bloggintresserade

tisdag 17 maj 2011


Jag tycker att detta är för jävligt att dom "helt plötsligt" kommer på att STÄNGA bloggarna här........

Det va Inte längesen dom sa att dom skulle uppdatera så ALLT skulle bli bättre.. Inte konstigt att dom INTE har svarat på ett endaste mail när man har försökt få tag på dom när något har strulat.

DET ÄR SÅ DÅLIG STIL !!!

HUR gör man får att spara ner sin blogg ???

Det funkar inte att göra som dom skriver... Så hur ska man göra ?
Någon som vet ?


Jag har en annan blogg ifall det är någon av er som vill ha adressen... Jag tänker inte skriva ut den här ,, dom flesta av er kan nog gissa varför ?!.


Jag vill GÄRNA ha er kvar som bloggvänner om ni tänker fortsätta blogga. Jag vet att jag har varit dålig på att både blogga o hälsa på er..
Men Om ni vill så vill jag mer än gärna ......

Om ni inte har hittat nån blogg så kan jag rek. den som jag använder...

Good Luck Ladies ♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar