Bloggintresserade

torsdag 12 maj 2011

Sommarens första åska !


Ja då blev de lite buller o bång innan i eftermiddags/förkvällen.. De va skönt, de behövdes faktiskt.

Jag o Rohde va ute med hundarna precis innan, men vi hann hem tack o lov. Jag är så rädd för åskan/blixten så jag får panik om jag är ute..

De va lite mysigt t o m när de satte igång, men jag va ju inne. Teddy skällde men han va inte rädd, de va skönt.

Jag o Rohde gick en runda på ca 30 min, ner till åsasjön, upp till sågen o hem igen.

När jag kom hem satte jag mig på min motionscykel o trampade svetten ur mig i 30 min... Jag cyklade 9,3 km o de är jag stolt över..

Så nu har jag cyklat må-tis-ons den här veckan. Jag måste få fart på vikten igen, nu är de fan så segt..

Skit är de på tv;n som vanligt..

Har så ont i nacken, har haft de länge nu så de borde ge med sig snart.

Nä, nu ska jag inte gnälla.. De tar jag en annan dag =)

Hoppas ni har haft en bra dag.. Va rädda om er..

O till vännen LENA säger jag GRATTIS på din födelsedag.. Jag vet att du är bland molnen o är med oss. Saknar dig ♥


Dröm sött Puss I Pannan ♥

1 kommentar:

  1. London. Ingen åska här idag, men vi har haft ett himla oväver för ett par veckor sedan.. buhuu jag är också åskrädd, gillar varken buller eller blixtrar. Cykla på Du. Kramsiar ♥♥♥

    SvaraRadera