Bloggintresserade

fredag 20 maj 2011

 


Feb 2007 Skrev jag mitt första inlägg på den här bloggen. Jag hade ingen aning om hur man bloggade. De har gått upp o ner, men jag har alltid tyckt att de har varit roligt att blogga även då de har blivit gallematias =)


 


Det bästa av allt är att jag har fått fina vänner. En ny familj,,, min bloggfamilj....


Det är de som gör det så tråkigt för jag vill Inte att vi ska splittras åt alla håll o kanter.


Men även om vi inte är samlade på samma bloggportal så kan vi hålla kontakten med varandra. Som jag har skrivit innan så vill jag gärna byta våra nya bloggar med varandra.


Jag är inte ett dugg ledsen för att expressen avslutar bloggandet för det har strulat så många gånger o man har inte fått nån hjälp.


Jag kan verkligen rekomendera min nya blogg, den verkar vara jättebra.


NI vet vart ni kan hitta mig. Hoppas jag får chansen att hitta till Era bloggar...


Lycka Till med att hitta bloggar o är det någon som vill ha hjälp så hojta till =)


Massor med PUSSAR I PANNAN  ♥


ps.. glöm inte att spara era bloggar här inne


med både


inläggen o kommentarerna.....


 


 


 




http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar