Bloggintresserade

onsdag 2 mars 2011

Teddy är billig =)

 


Sitter här o fryser rumpan av mig. Jag hade glömt att jag öppnade sovrumsfönstret tidigare ikväll.. Jaja, jag tinar snart upp.


Har pratat med kusin Jessica en bra stund. De är alltid intressanta samtal vi har.


Hjälpte henne att fixa en ny mailadress så nu har hon bara att tuta o köra,,, ja skriva alltså =)


Jag har dammsugit idag, jag klarade nästan hela lgh endast 2 rok utan att ta nån pause.


Men jag har hallen o toan kvar, de gick inte mer för jag fick så fruktansvärt ont.


Det har varit så skönt väder ute idag, solen har börjat smälta snön så de va lite mer slask. Jag hade sån lust att hoppa runt o slaska lite men jag väntar me de..


Hoppas inte att de blir mer snö eller kallare nu, nu vill jag ha Vår !!!


Har fått mindre bra nyheter som inte alls va roligt att höra. Men de kommer att bli bra där oxo.


Annars har de varit en bra dag.


Nja förutom att Teddy är väldigt billig nu. Fy 17 för löpande tikar.. Ja jag VET att Teddy mår dåligt när dom löper, men de är ganska jobbigt för mig oxo..


MEN de är bara att gilla läget o ta ett djupt andetag o älska honom som bara Jag kan =)


Dröm sött o va rädda om er.


 


Puss I Pannan  ♥

2 kommentarer:

  1. skickar jag till Jönköping. Hoppas allt är bra med Dig & Teddy. ♥♥♥

    SvaraRadera
  2. Alltid härligt med Londonkramar.. Dom tar jag med mig till sängen nu så jag kan sova gott. Allt är bra här. Hoppas ni oxo mår bra. Va rädd om dig dröm sött puss o kram ♥

    SvaraRadera