Bloggintresserade

torsdag 31 mars 2011

Strul !!!

 


Ja de kan man lugnt säga att jag har. Jag har knappt kunnat vara ute på nätet dom sista månaderna pga överbelastning hos TRE.


Nu ska jag byta så jag väntar på mitt nya modem o hoppas att de kommer att bli mycket bättre.


Så de är därför som jag inte har kunnat vara inne o skriva eller kommentera för jag har tröttnat på att allt har försvunnit så fort jag har försökt mig på några rader.


De är bara att hoppas på att jag hinner med att lägga ut detta innan de stänger ner igen.


Önskar er en bra dag men även en underbar helg.


Va rädda om er.


 


Puss I Pannan  ♥


 

4 kommentarer:

  1. man har saknat dina besök..Må väl Blessings

    SvaraRadera
  2. Oh va gullig du är. Jag saknar dig oxo.. Saknar t o m min egna blogg =) Ha en mysig kväll.. Ska se om jag kan blogga lite sen. Puss I Pannan ♥♥♥

    SvaraRadera
  3. Har du haft ett dåligt 3-modem? Usch, vad trist! Vi har inte använt vårt nya 3-modem med routern så mycket, för vi har Glocalnet oxå... Jag har funderat så mycket varför du inte skrivit något, har saknat dig! Kramkram ♥

    SvaraRadera
  4. Trist när det strular..Har mobilt bredband från TRE,aldrig strulat,mer än taskig täckning på tågen till Köbenhamn..Hoppas det löser sig så du kan surfa ostört i fortsättningen

    SvaraRadera